NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Pepper, znany na całym świecie, sympatyczny robot, będzie jeszcze łatwiej się komunikował

Dwie innowacyjne firmy technologiczne nawiązały współpracę, której celem jest zbudowanie nowej infrastruktury informatycznej. Ma ona umożliwić programistom połączenie ich własnych aplikacji z już istniejącymi rozwiązaniami, umożliwiającymi robotowi prowadzenie konwersacji.

- Dzięki temu, że Pepper będzie coraz lepiej komunikował się z odbiorcą, stanie się bardziej atrakcyjny dla firm, które chcą w nowoczesny sposób docierać do swoich klientów - mówi Sam Mantle, dyrektor zarządzający dywizją Digital Enterprise w Luxofcie. – Obecnie pojawia się wiele fantastycznych innowacji związanych ze sztuczną inteligencją, które niemal materializują się w obszarze przetwarzania głosu. Nasza współpraca umożliwi poprawę kontaktu z klientem w usługach finansowych, handlu detalicznym czy w hotelarstwie - dodaje.


- Współpraca z Luxoft pozwoli nam szybko zwiększyć możliwości robota Pepper i sprostać krytycznym wyzwaniom, z jakimi mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat - mówi Steve Carlin, dyrektor ds. strategii SBRA. - Innowacyjne rozwiązanie Luxoft pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do dostosowania systemu konwersacyjnego robota do potrzeb danego biznesu z kilku miesięcy do kilku dni – podkreśla.

SoftBank Robotics America zaprosił Luxoft, do zbudowania elastycznej infrastruktury dla Peppera ze względu na doświadczenie firmy i wiedzę specjalistyczną w zakresie sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy i Human-Centered Design. Są to wszystkie kompetencje kluczowe dla opracowania aplikacji dla robotów.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: